تاثیر تورم بر لوازم یدکی ماشین الات سنگین

mory
26 شهریور, 1403
بدون دیدگاه
7 دقیقه زمان مطالعه

به یاد دارم که یک روزی تصمیم به رهن خانه گرفتم و مشغول جمع کردن حقوق ماهیانه خودم شدم. سال نود و هشت بود توانستم تا سال هزار و چهارصد مبلغ دویست میلیون تومان پول جمع کنم که بتوانم خانه رهن کنم. خانه ای که در سال نود و هشت می توانستم با مبلغ دویست میلیون تومان رهن کنم در سال هزار و چهارصد مبلغ رهن آن به سیصد و پنجاه میلیون تومان افزایش پیدا کرده بود.

تورم در ایران

تورم یکی از چالش های بزرگ صنعت به ویژه تمام صنایع ملک، ماشین و همچنین صنایع قطعه سازی خودرو در ایران می باشد. در سال های اخیر مشکلات متعددی با تورم برای ساکنین ایرانی به وجود آمده است. این مشکلات برای قطعه سازان و زنجیره تامین خودروسازی هم وجود داشته است. صنعت خودروسازی در ایران پس از صنعت نفت دومین صنعت قدیمی ایران است و یکی از صنایع پیش ران محسوب می شود.

 بررسی تورم برای این صنایع پیش ران اهمیت زیادی دارد. زمانی می توانستیم با کمترین هزینه اقدام به خریدن خودرو کنیم و یا قطعات خودرو مورد نیاز خودمان را تهیه کنیم. اما امروزه تورم حتی بر روی صنعت خودرو و قطعات آن هم نیز تاثیرگذار بوده است. از بین تمام لوازم یدکی ماشین های سنگین که تورم بر روی آن تاثیر گذاشته است می توانیم به بیل مکانیکی اشاره کنیم. لوازم یدکی بیل مکانیکی مانند تمام لوازم یدکی ماشین آلات سنگین دیگر دچار تورم شده است و قیمت آن ها نسبت به سال های پیش روزبه روز افزایش چشمگیرتری داشته است.

لوازم یدکی بیل مکانیکی

بیل مکانیکی ماشینی است که برای حفاری و برش اجسام بزرگ طراحی شده است. به همین دلیل به طور گسترده ای در کار ساخت و سازهایی مانند حفر تراشه ها، حفر سوراخ ها و ساختمان سازی ها مورد استفاده قرار می گیرد. بلند کردن و گرفتن اجسام، تخریب لایروبی و برش دادن زمین از وظایف بیل مکانیکی است.

 بیل مکانیکی این وظایف را بر عهده دارد. بیل مکانیکی یک ماشین سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل بازوی مفصلی می باشد. بازو مفصلی یک دکل است که از قسمت بالا به ماشین بیل مکانیکی متصل می شود. ماشین بیل مکانیکی با استفاده از بازو و کابین گردان برای جابجایی و بلند کردن اجسام سنگین استفاده می کند.

 بیل مکانیکی دارای انواع و اقسام مختلف است. از انواع اقسام بیل مکانیکی می توان به برندهایی مثل کسو، هیوندا، ولوو و یا دوسان اشاره کرد. هر کدام از این بیل مکانیکی ها شکل و شمایل مخصوص به خودشان را دارند و در صنایع عمرانی مخصوص به خودشان مورد استفاده قرار می گیرند.

 لوازم یدکی بیل مکانیکی همانند تمام لوازم یدکی ماشین آلات سنگین دیگر که در بازار وجود دارند دچار تورم می شوند و در طول سالیان سال قیمت صادرات و واردات آن ها تغییر می کند. بیل مکانیکی شکل بروز یافته بیل های بخار است. قابلیت های بیل مکانیکی بسیار زیاد می باشد. بیل مکانیکی ها قابلیت نصب چکش، نصب قیچی فلز بر، چنگک سنگ و… را دارند و لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل این وسیله ها می باشند که از این وسیله ها برای صنایع ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

لوازم یدکی ماشین آلات معدنی

از لوازم یدکی ماشین آلات معدنی و راه سازی می توان به المنت، منبع اگزوز و یا فیلتر روغن نام برد. این لوازم یدکی ماشین آلات سنگین نیز دچار تورم می شوند و قیمت آن ها هر ساله با سال قبل متفاوت است. بهتر است که هزینه هایی جاری برای تعویض لوازم یدکی های ماشین آلات سنگین در نظر گرفته بشود. وقتی که صاحب یک صنعت ساخت و ساز هستید و از ماشین آلات سنگین استفاده می کنید، مثلا ماشین آلات سنگین را کرایه می دهید، این موضوع را در نظر داشته باشید که باید هزینه های فرعی و غیر مستقیمی برای لوازم یدکی ماشین آلات سنگین خودتان کنار بگذارید.

دیزل کالا

در بین تمامی سایت هایی که لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را ارائه می دهند و کمترین تفاوت قیمتی را نسبت به سال قبل دارند و یا به عبارت دیگر تورم بر روی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین آن ها تاثیر چندانی ندارد می توان به دیزل کالا اشاره کرد. اگر برای تامین و تهیه ی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین خودتان نیاز به یک مرجع معتبر دارید می توانید به سایت دیزل کالا مراجع کنید.

 سایت دیزل کالا تمامی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین من جمله بیل مکانیکی و لوازم یدکی ماشین آلات معدنی و راه سازی را دارد که به قیمت منصفانه ای آن ها را به فروش گذاشته است. تمامی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در دیزل کالا دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند و می توانید با خیالی آسوده از این موضوع که ماشین آلات سنگین شما دارای لوازم یدکی مناسب و هم سو با کیفیت خوب جهانی هستند اقدام به خرید و استفاده از آنها در ماشین الات سنگین خودتان بکنید.

تاثیر تورم بر روی تجارت

تورم می تواند با تمام بدی هایی که داشته باشد برای سرمایه گذاران فرصتی ایده آل به حساب بیاید. اگر سال های پیش اقدام به خرید ملک و یا طلا کرده باشید، امسال با تورمی که شاهدش بودیم، ارزش دارایی شما چندین برابر شده است. به هر حال باید این موضوع را در نظر گرفت که در کشوری با چنین تورمی تنها راه بقا و موفقیت سرمایه گذاری است. باید تا می توانید اقساط بخریم و نقدی بفروشیم.

 خرید و فروش باید دارای برنامه ریزی مستقل خودش باشد. در صنعت لوازم یدکی خودرو مخصوصا لوازم یدکی خودرو های سنگین هم نیز تورم وجود دارد. ماشین آلات سنگین شما در صورتی که متعلق به خود شما باشند هر ساله قیمتی بیشتر از سال قبل پیدا می کنند و می توانید روی سودی که از فروش آنها حاصل می شود حساب باز کنید.

 اگر بیل مکانیکی دارید و یا ماشن آلات سنگین معدنی و راه سازی کرایه می دهید بدانید که خریداری این ماشین آلات سنگین می تواند سود زیادی را در سال های آینده به حساب بانکی شما سرازیر کند. همچنین اگر دارای ماشین الات سنگین نیستید، ورود به این صنعت می تواند تجارت خوبی برای شما باشد. خریدن بیل مکانیکی در انواع و اقسام مختلف می تواند به شما این امکان را بدهد که اقدام به کرایه دادن آن ها به صنایع مختلف کنید. البته توجه داشته باشید که برای ورود به هر صنعت تجاری تجربه و علم کافی لازم و ضروری است.

همچنین بیشتر بدانید : بررسی 7 نمونه از مهم ترین قطعات بیل مکانیکی 

باید حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و خوب بدانید که این ماشین آلات صنعتی سنگین را از کدام کشور ها وارد می کنید. به هر حال تورم می تواند علاوه بر تمام بدی هایی که داشه باشد فرصت خوبی برای سرمایه گذاری بوده و کسانی که سرمایه ی کافی برای خرید ماشین آلات را دارند بتوانند سود خوبی را از خرید و فروش آن ها کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.